.

.
LOVE is like MAGIC ..but sometimes, MAGIC is nothing more than just an ILLUSION ..

Sunday, December 18, 2011

hargai yang remeh itu..

saya bengang bile awk sendawa kuat2..
segan la skit..
saya bengang bile saya text yunk..
awk reply yunk yunk yuk pagi2 bukak priuk..-__-"
saya bengang bile saya tgh na manja2 awk bleh bantai tido..
saya bengang bile kuar awk msti dtg lambat..
saya bengang bile dlm kete, awk suke dgr lagu mlayu lama2..
pastu na berebut radio ngan saya..
drive diam2 bleh ta?
saya bengang ble sy tgh bosan, awk tido mati mcm tunggul..
saya kena call beratus2 kli utk kejut awk..
saya bengang bile saya tgh serius, awk buat lawak bodoh..
saya bengang bile awak menempek2 kat leher saya..
mcm lintah gergasi tahu?
saya bengang bile awk tarik2, lambung2 sy sesuka ati..
mentang la awak besar n kuat...
saya bengang bile saya pkai ladies2, awk drop2 saya..
saya cube berlawa utk awk tahu?
saya bengang bile awk drop2 saya..
smpai rasa cam na nanges tahu?
saya bengang bile awak kacau saya..
awak kate antu suke culik budak cengeng..

tapi..

walau bengang mcm mane pun saya..
saya ta penah bosan or muak buat bnda tu suma..
sbb awak sentiasa tahu mcm mane na ilangkan muncung saya...

dan..
baru saya sedar..
yang buat saya bengang tu lah..
yang saya rindu bile awk da tade..

dan..
perkara2 tu la yang membezakan awk dgn orang laen..

awak..
saya rindu awak..
='(



in the end..
its these small things that u'll remember..
the little imperfections..
that make them perfect for you..

No comments:

Post a Comment