.

.
LOVE is like MAGIC ..but sometimes, MAGIC is nothing more than just an ILLUSION ..

Wednesday, December 21, 2011

tQ..=)

walaupun kite gaduh..
walaupun kite salah paham..
walaupun kite bertengkar..
walaupun kite saling menyepi..
walaupun perasaan cinta tu takde..

tapi..

saya tau antara kite tak pernah ade benci..
saya tau antara kite tak pernah ade dendam..
saya tau awak sayang saya..
saya tau awak tak pernah jauh dri saya..

sebab..

kite sentiasa ade untuk satu sma lain..
kite setia menemani antara satu sama lain..
hati kite tak pernah jauh..
andai tiada, kite pasti akan merindu..
meski kadang kala lambat utk kite sedar hadirnye perasaan tu..
kite sentiasa saling menjaga hati..
kite sentiasa saling menjaga senyum, gelak tawa..
bile awak mula menjauh, sy hadir membawa awak kembali..
dan bile saya mula menjauh, awak sentiasa hadir membawa sy kembali..

biar lah perasaan cinta tu tak wujud..
asalkan sayang itu sentiasa hadir..

tQ awak sbb menjadi yg istimewa dlm idup sy..


No comments:

Post a Comment