.

.
LOVE is like MAGIC ..but sometimes, MAGIC is nothing more than just an ILLUSION ..

Wednesday, February 15, 2012

random entry, thanks to boredom.

in IT class ryte now..
(^__^)
klau korang follow entry aku yg lepas,
aku ade menyatakan ketidaksukaan aku terhadap klas ni..
sooo...
bile da kelas ni, dlm makmal komputer pula tu..
ape lg..
on9 la..hehe..
walaupun die ugut kitorg..

'jgn on9 k..
sy bleh tau klau kamu on9..
akan kuar notifications kt pc sy ni (pc depan) klau kamu on9.."

perghh...
jujur...
nampak bodoh sgt ke kitorg ni?
haha.. =p
kemon la miss..
jgn malukan diri sendri..huhu..

lapar...blum breakfast lg..
lau aku tau die na masuk lmbat, konpem aku g breakfast dlu td..
actually,  aku mmg da tau..
sbb mmg kebiasaan die masuk lambat..
tp, sebagai seorang student yang berwawasan (mata ke atas, tgn ke dada),
aku datang la tak terlalu lambat..(lmbat 15 minit je..)
itupun die ta masuk lg..-__-"
tiap kli die kate, be punctual..
hah..bru aku tau punctual die tu means 30 to 40 minutes late..! hehe

after dis trus klas PR pula..yg lect PR ni pula ske masuk awal..
haila..
ble mau mam ni...
mam owg kang..
huhu..

hurm...wut else, wut else..
tu je kot...
da makin malas na wat entry skrg ni..
sbb da makin malas na berfikir..
huhu..

k la, papai...=)

No comments:

Post a Comment